Niniejszy regulamin ,określa zasady i warunki świadczenia usług przez firmę NapKom Maciej Jasiński zwaną dalej Serwisem . Regulamin ten jest również umową zawartą pomiędzy Serwisem a Klientem na wykonanie usługi płatnej zleconej Serwisowi przez Klienta.

Postanowienia Ogólne:

  • Serwis– Firma NapKom Maciej Jasiński Tychy ul. Glinczańska 14 Nip:9281385840 Tel.571022999. Firma świadcząca usługi dla osób prywatnych oraz firm , zwanych dalej klientem

  • Klient– Osoba prywatna lub firma zlecająca usługę .

  • Protokół przyjęcia -Dokument który wystawia Serwis po otrzymaniu sprzętu  od Klienta  w siedzibie firmy . Dokument ten jest jedynym dokumentem upoważniającym do odbioru sprzętu z   Serwisu . W przypadku zniszczenia lub utraty tego dokumentu Klient zobowiązany będzie do przedstawienia dowodu własności powierzonego Serwisowi sprzętu. Dokument ten zawiera wszelkie dane potrzebne do identyfikacji sprzętu i dołączonych akcesoriów , jak również zakres napraw których podejmuje się Serwis.

  • Zlecenie naprawy – Dokument przesłany przez klienta drogą elektroniczną (poczta email ,strona www Serwisu). Po otrzymaniu przez Serwis zlecenia naprawy i otrzymaniu sprzętu zgodnego z tym dokumentem Serwis zwraca drogą elektroniczną Protokół przyjęcia . Dokument ten powinien zawierać wszelkie dane potrzebne do identyfikacji sprzętu ,i akcesoriów. Opis jego stanu z wyszczególnieniem uszkodzeń zewnętrznych i znanych klientowi uszkodzeń wewnętrznych .Jak również informacje o sposobie komunikacji i wartości sprzętu  .Wzór tego dokumentu wraz z w/w regulaminem na prośbę Klienta wysyła Serwis drogą elektroniczną .

  • Gwarancja – Serwis udziela trzy miesięcznej   gwaranci na wszelkie wykonane usługi zlecone Serwisowi i odnotowane w protokole przyjęcia  z wyłączeniem napraw sprzętu  po zalaniu  .

  • Proces naprawy – Wszelkie czynności dokonane przez Serwis ,konieczne do wykonania naprawy lub zlecone przez klienta. Proces ten morze zostać przerwany przez klienta lub serwis . W trakcie procesu naprawy Serwis wspólnie z klientem ustala sposób naprawy i czynności jakie zobowiązuje się wykonać. Wszelkie zmiany w procesie naprawy muszą być przedstawione na piśmie lub drogą elektroniczna za obopólną zgodą.

  • Diagnoza – po dostarczeniu sprzętu do naprawi i sporządzeniu protokołu przyjęcia serwis dokona oględzin i wstępnych pomiarów na podstawie których postawi diagnozę formę i możliwości naprawy . Przedstawi również klientowi wstępną cenę usługi . Cena ta może ulec zmianie podczas procesu naprawy.

Regulamin

  1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do Serwisu oświadcza o  dobrowolnym jego zaakceptowaniu w całości. Wszelkie odstępstwa lub inne postanowienia muszą zostać  przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.

  2. Klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926.

  3. Klient wyraża zgodę na przekazanie wraz ze sprzętem haseł dostępowych do systemu i bios.

  4. Klient po akceptacji protokołu przyjęcia ,lub przesłania do Serwisu zlecania naprawy traktowany jest przez Serwis jako jedyny właściciel sprzętu  z art. 339 w zw. z art. 341 kodeksu cywilnego, z wyłączeniem sytuacji kiedy klient poinformuje Serwis że nie jest właścicielem sprzętu co musi zostać odnotowane w protokole przyjęcia.

  5. Klient zobowiązany jest do odbioru powierzonego Serwisowi sprzętu w terminie nie dłuższym niż dwa tygodnie licząc od dnia poinformowania go przez Serwis o tym ż sprzęt należy odebrać. Zgodnie z art. 552 K.C. Po upływie tego okresu Serwis może obciążyć klienta dodatkowymi kosztami za przechowanie sprzętu. Koszty te naliczane będą w wysokości 20zł dziennie. Plus koszty dodatkowe ustalone na drodze prawnej.

  6. Klient zobowiązuje się dokonać natychmiast płatności na rzecz serwisu ustalonych ,podczas trwania procesu naprawy.

  7. Klient ma prawo do przerwania procesu naprawy , i odbioru sprzętu po uregulowaniu płatności za dokonane czynności i użyte materiały.

  8. Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia sprzętu i akcesoriów przed powierzeniem go firmie kurierskiej w celu dostarczenia go do Serwisu.

  9. Klient ponosi odpowiedzialność za odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie przesyłki.

  10. Klient przyjmuje do wiadomości że podczas naprawy mogą ulec uszkodzeniu lub całkowitej utracie dane zapisane na nośnikach cyfrowych powierzonych Serwisowi.

  11. Klient ponosi odpowiedzialność za treści i legalność oprogramowania zainstalowanego na sprzęcie powierzonym Serwisowi

  12. Serwis , zobowiązuje sie do ochrony powierzonego mu sprzętu ,danych a także do przestrzegania tajemnicy handlowej. Nie udzielania jakichkolwiek informacji na temat klienta bez jego zgody.

  13. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych podczas procesu naprawy.

  14. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za akcesoria nie wyszczególnione w protokole przyjęcia.

  15. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę gwaranci producenta przez Klienta.

  16. Serwis zobowiązuje się podania wstępnych kosztów naprawy , po dokonaniu wstępnej diagnozy.

  17. Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany kosztów podczas procesu naprawy ,

  18. Serwis zobowiązuje się do poinformowania klienta o przekroczeniu kosztów w sytuacji kiedy koszty naprawy i materiałów przekroczą sumę 300zł. Lub w sytuacji kiedy suma na naprawę została ustalona na inną kwotę która została odnotowana w protokole przyjęcia.

  19. Serwis zobowiązuje się do informowania Klienta o postępach w procesie naprawy kanałem komunikacji podanym przez Klienta , jak również poinformowania o zakończeniu procesu naprawy.

  20. Serwis ustala dwie formy przyjęcia sprzętu do naprawy :

  21. Klient dostarcza sprzęt bezpośrednio do siedziby firmy , gdzie na miejscu wraz z klientem przedstawiciel firmy dokona wstępnych oględzin sprzętu i sporządzi protokół przyjęcia który otrzyma klient.

  22. Poprzez kuriera , po wcześniejszym kontakcie tel. lub mailowym. Klient otrzyma drogą elektroniczną , email w którym Serwis prześle wzór zlecenia naprawy i niniejszy regulamin. Po wypełnieniu przez Klienta zlecenia naprawy i przesłaniu go do Serwisu wraz ze sprzętem. Serwis dokona oględzin sprzętu i jeśli będzie zgodny ze zleceniem naprawy wystawi i odeśle drogą elektroniczną protokół przyjęcia.

  23. W przypadku nie zgodności pomiędzy stanem faktycznym sprzętu a przesłanym przez klienta zleceniem naprawy , Serwis odmówi przyjęcia i odeśle sprzęt na koszt Klienta doliczając kwotę za opakowanie ujętą w cenniku firmy.

  24. Serwis zobowiązuje się nie naliczać kosztów za diagnozowanie sprzętu tylko w przypadku gdy klient zdecyduje się na naprawę płatną. Lub kiedy zostało to ustalone indywidualnie , i odnotowane w protokole przyjęcia.

  25. Klient przyjmuje do wiadomości że sprzęt może mu zostać zwrócony w stanie innym i z innymi objawami niż przed naprawą. Wynika to z faktu stosowania przez producentów elementów które nie zawsze są naprawialne a jedyny sposób naprawy to ich wymiana.

  26. Serwis zastrzega sobie prawo do przerwania procesu naprawy lub jego wydłużenia z powodu brak dostępnych części lub zamienników.

  27. Serwis nie zwraca uszkodzonych elementów zgodnie z ustawą z dnia 25.06.2005 roku dotyczącą zużytego sprzętu elektronicznego.

  28. Czas naprawy i naprawa gwarancyjna
  29. Serwis zobowiązuje sie dokonać naprawy w okresie do 14 dni roboczych , wyłączając czas oczekiwania na części , zamienniki.

  30. Serwis zobowiązuje się dokonać naprawy gwarancyjnej w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od daty dostarczenia sprzętu do serwisu zastosowanie ma tu również punkt 26.

  31. Podstawą do uznania przez serwis naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie sprzętu do serwisu w stanie nie zmieniony od momentu udzielenia gwaranci. Serwis nie udziela gwarancji na oprogramowanie.

  32. Gwarancja zostanie utracona w przypadku udziału osób trzecich , zniszczenia plomb gwarancyjnych , lub uszkodzeń powstałych na skutek wadliwego działania elementów nie objętych gwarancją ale ze sobą współpracujących.,

  33. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych na dostarczonych nośnikach tylko w celu odzyskania danych i oświadcza iż nie są one własnością firmy NapKom Maciej Jasiński a tym samym nie jest ona podmiotem żadnych praw rzeczowych dotyczących tych danych.

  34. Koszt usług serwisowych świadczonych przez firmę NapKom Maciej Jasiński wg warunków niniejszego regulaminu jest ustalany każdorazowo indywidualnie według potrzeb Klienta.