Niniejszy regulamin ,określa zasady i warunki świadczenia usług przez firmę NapKom Maciej Jasiński zwaną dalej Serwisem . Regulamin ten jest również umową zawartą pomiędzy Serwisem a Klientem na wykonanie usługi płatnej zleconej Serwisowi przez Klienta.
Postanowienia Ogólne:
- Serwis– Firma NapKom Maciej Jasiński Tychy ul. Glinczańska 14 Nip:9281385840 Tel.571022999. Firma świadcząca usługi dla osób prywatnych oraz firm , zwanych dalej klientem
- Klient– Osoba prywatna lub firma zlecająca usługę .
- Protokół przyjęcia -Dokument który wystawia Serwis po otrzymaniu sprzętu od Klienta w siedzibie firmy . Dokument ten jest jedynym dokumentem upoważniającym do odbioru sprzętu z Serwisu . W przypadku zniszczenia lub utraty tego dokumentu Klient zobowiązany będzie do przedstawienia dowodu własności powierzonego Serwisowi sprzętu. Dokument ten zawiera wszelkie dane potrzebne do identyfikacji sprzętu i dołączonych akcesoriów , jak również zakres napraw których podejmuje się Serwis.
- Zlecenie naprawy – Dokument przesłany przez klienta drogą elektroniczną (poczta email ,strona www Serwisu). Po otrzymaniu przez Serwis zlecenia naprawy i otrzymaniu sprzętu zgodnego z tym dokumentem Serwis zwraca drogą elektroniczną Protokół przyjęcia . Dokument ten powinien zawierać wszelkie dane potrzebne do identyfikacji sprzętu ,i akcesoriów. Opis jego stanu z wyszczególnieniem uszkodzeń zewnętrznych i znanych klientowi uszkodzeń wewnętrznych .Jak również informacje o sposobie komunikacji i wartości sprzętu .Wzór tego dokumentu wraz z w/w regulaminem na prośbę Klienta wysyła Serwis drogą elektroniczną .
- Gwarancja – Serwis udziela trzy miesięcznej gwaranci na wszelkie wykonane usługi zlecone Serwisowi i odnotowane w protokole przyjęcia z wyłączeniem napraw sprzętu po zalaniu .
- Proces naprawy – Wszelkie czynności dokonane przez Serwis ,konieczne do wykonania naprawy lub zlecone przez klienta. Proces ten morze zostać przerwany przez klienta lub serwis . W trakcie procesu naprawy Serwis wspólnie z klientem ustala sposób naprawy i czynności jakie zobowiązuje się wykonać. Wszelkie zmiany w procesie naprawy muszą być przedstawione na piśmie lub drogą elektroniczna za obopólną zgodą.
- Diagnoza – po dostarczeniu sprzętu do naprawi i sporządzeniu protokołu przyjęcia serwis dokona oględzin i wstępnych pomiarów na podstawie których postawi diagnozę formę i możliwości naprawy . Przedstawi również klientowi wstępną cenę usługi . Cena ta może ulec zmianie podczas procesu naprawy.
Regulamin
- Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do Serwisu oświadcza o dobrowolnym jego zaakceptowaniu w całości. Wszelkie odstępstwa lub inne postanowienia muszą zostać przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.
- Klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926.
- Klient wyraża zgodę na przekazanie wraz ze sprzętem haseł dostępowych do systemu i bios.
- Klient po akceptacji protokołu przyjęcia ,lub przesłania do Serwisu zlecania naprawy traktowany jest przez Serwis jako jedyny właściciel sprzętu z art. 339 w zw. z art. 341 kodeksu cywilnego, z wyłączeniem sytuacji kiedy klient poinformuje Serwis że nie jest właścicielem sprzętu co musi zostać odnotowane w protokole przyjęcia.
- Klient zobowiązany jest do odbioru powierzonego Serwisowi sprzętu w terminie nie dłuższym niż dwa tygodnie licząc od dnia poinformowania go przez Serwis o tym ż sprzęt należy odebrać. Zgodnie z art. 552 K.C. Po upływie tego okresu Serwis może obciążyć klienta dodatkowymi kosztami za przechowanie sprzętu. Koszty te naliczane będą w wysokości 20zł dziennie. Plus koszty dodatkowe ustalone na drodze prawnej.
- Klient zobowiązuje się dokonać natychmiast płatności na rzecz serwisu ustalonych ,podczas trwania procesu naprawy.
- Klient ma prawo do przerwania procesu naprawy , i odbioru sprzętu po uregulowaniu płatności za dokonane czynności i użyte materiały.
- Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia sprzętu i akcesoriów przed powierzeniem go firmie kurierskiej w celu dostarczenia go do Serwisu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie przesyłki.
- Klient przyjmuje do wiadomości że podczas naprawy mogą ulec uszkodzeniu lub całkowitej utracie dane zapisane na nośnikach cyfrowych powierzonych Serwisowi.
- Klient ponosi odpowiedzialność za treści i legalność oprogramowania zainstalowanego na sprzęcie powierzonym Serwisowi
- Serwis , zobowiązuje sie do ochrony powierzonego mu sprzętu ,danych a także do przestrzegania tajemnicy handlowej. Nie udzielania jakichkolwiek informacji na temat klienta bez jego zgody.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych podczas procesu naprawy.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za akcesoria nie wyszczególnione w protokole przyjęcia.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę gwaranci producenta przez Klienta.
- Serwis zobowiązuje się podania wstępnych kosztów naprawy , po dokonaniu wstępnej diagnozy.
- Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany kosztów podczas procesu naprawy ,
- Serwis zobowiązuje się do poinformowania klienta o przekroczeniu kosztów w sytuacji kiedy koszty naprawy i materiałów przekroczą sumę 300zł. Lub w sytuacji kiedy suma na naprawę została ustalona na inną kwotę która została odnotowana w protokole przyjęcia.
- Serwis zobowiązuje się do informowania Klienta o postępach w procesie naprawy kanałem komunikacji podanym przez Klienta , jak również poinformowania o zakończeniu procesu naprawy.
- Serwis ustala dwie formy przyjęcia sprzętu do naprawy :
- Klient dostarcza sprzęt bezpośrednio do siedziby firmy , gdzie na miejscu wraz z klientem przedstawiciel firmy dokona wstępnych oględzin sprzętu i sporządzi protokół przyjęcia który otrzyma klient.
- Poprzez kuriera , po wcześniejszym kontakcie tel. lub mailowym. Klient otrzyma drogą elektroniczną , email w którym Serwis prześle wzór zlecenia naprawy i niniejszy regulamin. Po wypełnieniu przez Klienta zlecenia naprawy i przesłaniu go do Serwisu wraz ze sprzętem. Serwis dokona oględzin sprzętu i jeśli będzie zgodny ze zleceniem naprawy wystawi i odeśle drogą elektroniczną protokół przyjęcia.
- W przypadku nie zgodności pomiędzy stanem faktycznym sprzętu a przesłanym przez klienta zleceniem naprawy , Serwis odmówi przyjęcia i odeśle sprzęt na koszt Klienta doliczając kwotę za opakowanie ujętą w cenniku firmy.
- Serwis zobowiązuje się nie naliczać kosztów za diagnozowanie sprzętu tylko w przypadku gdy klient zdecyduje się na naprawę płatną. Lub kiedy zostało to ustalone indywidualnie , i odnotowane w protokole przyjęcia.
- Klient przyjmuje do wiadomości że sprzęt może mu zostać zwrócony w stanie innym i z innymi objawami niż przed naprawą. Wynika to z faktu stosowania przez producentów elementów które nie zawsze są naprawialne a jedyny sposób naprawy to ich wymiana.
- Serwis zastrzega sobie prawo do przerwania procesu naprawy lub jego wydłużenia z powodu brak dostępnych części lub zamienników.
- Serwis nie zwraca uszkodzonych elementów zgodnie z ustawą z dnia 25.06.2005 roku dotyczącą zużytego sprzętu elektronicznego.
- Serwis zobowiązuje sie dokonać naprawy w okresie do 14 dni roboczych , wyłączając czas oczekiwania na części , zamienniki.
- Serwis zobowiązuje się dokonać naprawy gwarancyjnej w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych licząc od daty dostarczenia sprzętu do serwisu zastosowanie ma tu również punkt 26.
- Podstawą do uznania przez serwis naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie sprzętu do serwisu w stanie nie zmieniony od momentu udzielenia gwaranci. Serwis nie udziela gwarancji na oprogramowanie.
- Gwarancja zostanie utracona w przypadku udziału osób trzecich , zniszczenia plomb gwarancyjnych , lub uszkodzeń powstałych na skutek wadliwego działania elementów nie objętych gwarancją ale ze sobą współpracujących.,
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych na dostarczonych nośnikach tylko w celu odzyskania danych i oświadcza iż nie są one własnością firmy NapKom Maciej Jasiński a tym samym nie jest ona podmiotem żadnych praw rzeczowych dotyczących tych danych.
- Koszt usług serwisowych świadczonych przez firmę NapKom Maciej Jasiński wg warunków niniejszego regulaminu jest ustalany każdorazowo indywidualnie według potrzeb Klienta.